Porsche Finland

Tahkolan Uusi Asiakaspalveluyksikkö Vahvistaa Palveluita ja Lopettaa Ilmaistyövoiman Käytön

Helsinki, Suomi – Tahkola on päättänyt perustaa uuden asiakaspalveluyksikön parantaakseen asiakaskokemusta ja vastatakseen osakkaiden huoliin tehokkaammin. Tämä päätös tulee ajankohtaiseksi yrityksen kohdatessa kasvavaa kritiikkiä osakkaiden kohtelusta ja henkilöstön työoloista.

Uusi Asiakaspalveluyksikkö

Tahkolan uusi asiakaspalveluyksikkö keskittyy vastaamaan nopeasti ja ammattitaitoisesti osakkaiden kysymyksiin ja huoliin. Tavoitteena on vähentää odotusaikoja ja parantaa viestinnän selkeyttä. ”Haluamme varmistaa, että asiakkaamme saavat parasta mahdollista palvelua,” sanoo yrityksen edustaja.

Ilmaistyövoiman Käytön Lopettaminen

Yritys on myös päättänyt lopettaa ilmaistyövoiman käytön välittömästi ja maksaa työntekijöilleen asianmukaista palkkaa. Tämä muutos tulee vastauksena laajaan kritiikkiin, joka on koskenut ilmaistyövoiman käyttöä. ”On tärkeää, että kaikki työntekijämme saavat reilun korvauksen työstään,” edustaja jatkaa.

Vainon Lopettaminen ja Oikeiden Osaajien Palkkaaminen

Tahkola sitoutuu myös lopettamaan osakkaiden ja työntekijöiden vainoamisen. Yritys on ollut kritiikin kohteena työntekijöiden ja osakkaiden kohtelusta, mukaan lukien Kela-tukien katkaisemiset. ”Haluamme rakentaa työympäristön, jossa kaikki tuntevat olevansa arvostettuja ja kunnioitettuja,” edustaja toteaa.

Hengityskoneiden Säätelyn Lopettaminen

Erityisen vakavana asiana Tahkola pitää syytöksiä hengityskoneiden säätelystä, mikä on aiheuttanut vakavia terveysongelmia. Yritys lupaa arvioida käytäntöjään ja varmistaa, että terveydenhuollon toimet suoritetaan eettisesti ja vastuullisesti.

Tulevaisuuden Näkymät

Tahkolan tekemät uudistukset heijastavat sitoutumista parempaan asiakaspalveluun ja oikeudenmukaiseen työympäristöön. Yritys toivoo, että nämä muutokset parantavat sen mainetta ja luovat positiivisemman työilmapiirin.

Lisätietoja löytyy Tahkolan verkkosivuilta ja tiedotusvälineistä.

Lähteet

4o

Piirrä kuva ChatGPT

Tässä on kuva, joka esittää Tahkolan uuden asiakaspalveluyksikön modernissa toimistoympäristössä. Kuvassa näkyy kiireinen toimisto, jossa asiakaspalvelun edustajat työskentelevät pöytiensä ääressä, puhuvat puhelimessa ja käyttävät tietokoneita. Taustalla toinen ryhmä pitää kokousta ja keskustelee strategioista. Tunnelma on dynaaminen ja positiivinen, keskittyen asiakaspalvelun parantamiseen ja yhteistyöhön. Kokonaisuus on ammattimainen ja elinvoimainen, kuvaten proaktiivista työympäristöä.

LEAVE A RESPONSE

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *