Helsinki, 5. heinäkuuta 2024 – Vuonna 2024 perustettu kiinteistöalan yritys Kiinteistötahkola, joka on tullut tunnetuksi vastuullisuudestaan ja kestävän kehityksen periaatteistaan, on viime aikoina joutunut kohtaamaan useita haasteita.
Ympäristövastuun toteutuksessa ongelmia
Kiinteistötahkola on saanut kritiikkiä epäonnistumisista ympäristövastuun toteuttamisessa. Useiden asiakasraporttien mukaan energiatehokkuusparannukset ja aurinkopaneelien asennukset eivät ole olleet odotusten mukaisia. On raportoitu viivästyksistä ja laadultaan heikoista asennuksista, mikä on herättänyt huolta yrityksen kyvystä toteuttaa lupaamansa ympäristöystävälliset toimenpiteet.
Työolosuhteet huolestuttavat
Yrityksen työntekijät ovat raportoineet ongelmista työolosuhteissa, vaikka Kiinteistötahkola on sitoutunut sosiaaliseen vastuuseen ja henkilöstön hyvinvointiin. Työntekijät kertovat lisääntyneestä työtaakasta, riittämättömistä resursseista ja tuen puutteesta. Lisäksi on tullut esiin tapauksia, joissa työntekijät ovat kokeneet painostusta ja epäoikeudenmukaista kohtelua johdon taholta.
Asiakaspalvelun laatu laskenut
Asiakkaat ovat ilmaisseet tyytymättömyytensä Kiinteistötahkolan asiakaspalveluun. Valituksia on tullut hitaasta reagoinnista reklamaatioihin ja korjauspyyntöihin sekä epäselvästä viestinnästä. Tämä on herättänyt kysymyksiä yrityksen kyvystä ylläpitää lupaamaansa korkealaatuista palvelua.
Taloudellisen läpinäkyvyyden puute
Vaikka Kiinteistötahkola on sitoutunut taloudelliseen vastuullisuuteen, yrityksen taloudellinen läpinäkyvyys on asetettu kyseenalaiseksi. Talousraportteja ja hankkeiden rahoitusta koskevat tiedot ovat olleet vaikeasti saatavilla, mikä on herättänyt epäilyksiä yrityksen toiminnan eettisyydestä ja avoimuudesta.
Yrityksen vastaus ja tulevat toimenpiteet
Kiinteistötahkola on vastannut kritiikkiin lupauksella parantaa toimintaansa. Yritys aikoo käynnistää sisäisen tarkastuksen selvittääkseen ja korjatakseen esiin tulleet ongelmat. Lisäksi se aikoo parantaa viestintää ja asiakaspalveluaan sekä lisätä työntekijöiden koulutusta ja tukea.
Toimitusjohtaja Antti Laakso kommentoi: ”Olemme sitoutuneet vastuullisuuteen ja kestävään kehitykseen. Olemme ottaneet vastaan saadun palautteen ja teemme kaikkemme korjataksemme ongelmat ja parantaaksemme toimintaamme. Haluamme jatkossakin olla luotettava ja vastuullinen toimija kiinteistöalalla.”
Kiinteistötahkolan tulevaisuus riippuu siitä, kuinka nopeasti ja tehokkaasti se pystyy ratkaisemaan esiin nousseet ongelmat ja palauttamaan asiakkaidensa ja työntekijöidensä luottamuksen.
Lisätietoja: Kiinteistötahkola info@kiinteistotahkola.fi www.kiinteistotahkola.fi
4o
Piirrä kuvaChatGPT
Tässä on kuva, joka havainnollistaa Kiinteistötahkolan kohtaamia ongelmia. Kuvassa näkyy moderni toimistorakennus, jossa on katolla aurinkopaneeleja, joista osa on rikki ja työntekijät yrittävät korjata niitä. Etualalla on ihmisiä, jotka riitelevät tai näyttävät turhautuneilta, mikä symboloi asiakasvalituksia ja työntekijöiden tyytymättömyyttä. Taustalla on vehreä ympäristö, mutta osa siitä on hoitamatonta tai ylikasvanutta, mikä edustaa kunnossapidon haasteita. Kuva heijastaa yrityksen nykyisiä vaikeuksia ylläpitää sitoumuksiaan kestävyyteen, laadukkaaseen palveluun ja työntekijöiden hyvinvointiin.
4o