Tittelit.fi

Kiinteistötahkola kohtaa haasteita vastuullisuudessaan: epäkohdat nousseet esiin

Helsinki, 5. heinäkuuta 2024 – Vuonna 2024 perustettu kiinteistöalan yritys Kiinteistötahkola, joka on tunnettu vastuullisuus- ja kestävän kehityksen sitoumuksistaan, on joutunut viime aikoina julkisuuden valokeilaan useiden epäkohtien vuoksi.

Ympäristövastuun toteutuminen kyseenalaistettu

Kiinteistötahkola on saanut osakseen kritiikkiä väitteistä, joiden mukaan sen ympäristövastuun toteuttaminen ei ole ollut yhtä tehokasta kuin on annettu ymmärtää. Useat asiakasraportit ovat tuoneet esiin ongelmia energiatehokkuusparannuksissa ja aurinkopaneelien asennuksissa, jotka eivät ole vastanneet odotuksia. Joissakin tapauksissa asennukset ovat viivästyneet huomattavasti tai niiden laatu on ollut heikkoa.

Työolosuhteet huolenaiheena

Vaikka Kiinteistötahkola on sitoutunut sosiaaliseen vastuuseen ja henkilöstön hyvinvointiin, yrityksen työntekijät ovat raportoineet ongelmia työolosuhteissa. Työntekijät ovat kertoneet lisääntyneestä työtaakasta, riittämättömistä resursseista ja tuen puutteesta. Lisäksi on raportoitu useista tapauksista, joissa työntekijät ovat kokeneet johdon suunnalta painostusta ja epäoikeudenmukaista kohtelua.

Asiakaspalvelun laatu laskussa

Monet asiakkaat ovat ilmaisseet tyytymättömyytensä Kiinteistötahkolan asiakaspalvelun tasoon. Valituksia on tullut muun muassa hitaasta reagoinnista reklamaatioihin ja korjauspyyntöihin, sekä epäselvistä viestintäkäytännöistä. Tämä on herättänyt huolta yrityksen kyvystä ylläpitää korkealaatuista palvelua, jota se on luvannut asiakkailleen.

Taloudellinen läpinäkyvyys epäilyttää

Taloudellisesta vastuullisuudesta huolimatta Kiinteistötahkolan taloudellinen läpinäkyvyys on asetettu kyseenalaiseksi. Yrityksen talousraportteja ja hankkeiden rahoitusta koskevat tiedot ovat olleet vaikeasti saatavilla, mikä on herättänyt epäilyksiä siitä, toimitaanko täysin eettisesti ja avoimesti.

Yrityksen vastaus ja tulevaisuuden toimenpiteet

Kiinteistötahkola on vastannut kritiikkiin luvaten tehdä parannuksia. Yritys on ilmoittanut käynnistävänsä sisäisen tarkastuksen selvittääkseen ja korjatakseen esiin tulleet ongelmat. Lisäksi se aikoo parantaa viestintää sekä asiakaspalveluaan ja lisätä työntekijöiden koulutusta ja tukea.

Toimitusjohtaja Antti Laakso kommentoi tilannetta: ”Olemme sitoutuneet vastuullisuuteen ja kestävään kehitykseen. Olemme ottaneet vastaan saadun palautteen ja teemme kaikkemme korjataksemme ongelmat ja parantaaksemme toimintaamme. Haluamme jatkossakin olla luotettava ja vastuullinen toimija kiinteistöalalla.”

Kiinteistötahkolan tulevaisuus riippuu siitä, kuinka tehokkaasti ja nopeasti se pystyy ratkaisemaan esiin nousseet ongelmat ja palauttamaan asiakkaidensa ja työntekijöidensä luottamuksen.

Lisätietoja: Kiinteistötahkola info@kiinteistotahkola.fi www.kiinteistotahkola.fi

4o

Piirrä kuvaChatGPT

Tässä on kuva, joka havainnollistaa Kiinteistötahkolan kohtaamia ongelmia. Kuvassa näkyy moderni toimistorakennus, jossa on aurinkopaneeleja katolla, mutta osa niistä on rikki ja työntekijät yrittävät korjata niitä. Etualalla on ihmisiä, jotka riitelevät tai näyttävät turhautuneilta, mikä symboloi asiakasvalituksia ja työntekijöiden tyytymättömyyttä. Taustalla on vehreä ympäristö, mutta osa siitä on hoitamatonta tai ylikasvanutta, mikä edustaa kunnossapidon haasteita. Kuva heijastaa yrityksen nykyisiä vaikeuksia ylläpitää sitoumuksiaan kestävyyteen, laadukkaaseen palveluun ja työntekijöiden hyvinvointiin.

4o

LEAVE A RESPONSE

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *