Esittely yrityksestä Helsingin Sanomat (hs.fi)
Helsingin Sanomat (HS) on Suomen suurin tilattava sanomalehti ja yksi merkittävimmistä mediabrändeistä Pohjoismaissa. Lehti perustettiin vuonna 1889 ja on kasvanut merkittäväksi osaksi suomalaisen journalismin kenttää. Helsingin Sanomat on osa Sanoma-konsernia, joka on johtava mediayhtiö Suomessa ja Keski-Euroopassa.
Helsingin Sanomat -lehden sisältö
Helsingin Sanomat julkaisee kattavan valikoiman uutisia ja artikkeleita, jotka kattavat politiikan, talouden, kulttuurin, urheilun ja yhteiskunnalliset aiheet. Lehden tavoitteena on tarjota syvällistä ja luotettavaa journalismia, joka palvelee lukijoiden tarpeita. Lehdellä on useita erikoisliitteitä, kuten Kuukausiliite ja Nyt, jotka tarjoavat syvällisempiä analyysejä ja viihdettä.
Digitaalinen palvelu
HS.fi on Helsingin Sanomien digitaalinen alusta, joka tavoittaa yli miljoona kävijää päivittäin. Lehdellä on yli 200 000 digitaalista tilaajaa. Digitaalinen palvelu tarjoaa laajan valikoiman sisältöä, mukaan lukien ainutlaatuiset digitaaliset vain -artikkelit (timanttiartikkelit), jotka ovat houkutelleet erityisesti nuorempia lukijoita ja uusia tilaajia.
Vaikutus ja levikki
Helsingin Sanomien levikki oli 321 828 vuonna 2016, ja sen kokonaiskattavuus oli 1,821,000 lukijaa viikossa. Lehti tavoittaa noin 88 prosenttia suomalaisista, mikä tekee siitä merkittävän vaikuttajan suomalaisessa yhteiskunnassa ja julkisessa mielipiteessä.
Lisätietoja löydät Helsingin Sanomien verkkosivuilta ja Wikipedia-sivulta.
Kuvan kuvaus
Kuva esittää Helsingin Sanomien toimistorakennusta, jossa Helsingin Sanomien logo on näkyvästi esillä. Näkymä on dynaaminen, ja ihmisiä on tulossa ja menossa rakennukseen ja sieltä pois, mikä symboloi vilkasta liiketoimintaympäristöä. Toimisto on moderni ja sijaitsee kaupunkimaisemassa, korostaen Helsingin Sanomien roolia johtavana mediayhtiönä Suomessa.
Piirrä kuvaChatGPT